ielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP
DTP i kilka faktów z Wikipedii
Istotne jest, że DTP zajmuje się nie tylko samym obrazem, ale także kształtem podłoża, tak więc termin ten dotyczy także projektowania np. niezadrukowanych opakowań i innych form wykrawanych z papieru, kartonu czy też np. kształtów wycinanych z folii samoprzylepnej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP
Druk reklamowy krok po kroku
Co warto wiedzieć o druku reklamowym? Na co trzeba koniecznie zwrócić uwagę na taki druk się decydując? W dzisiejszym tekście postaramy się odpowiedzieć na te właśnie pytania. Zacznijmy od tego, że zupełnie podstawową rzeczą powinno być wybranie firmy, która oferuje druk reklamowy w jak najwyższej jakości. Tylko wtedy ma się szansę uzyskania sukcesu i sprawienia, że klient będzie zainteresowany reklamą. Druk reklamowy musi być bardzo istotną formą promowania siebie, a o nas świadczą chociażby materiały reklamowe. Kolejna kwestia to projekty – czy to etykiety, czy naklejki, czy banery albo ulotki i wizytówki. Każdy z tych elementów musi być rzetelnie i dobrze zaprojektowany, zaplanowany przez grafika. Potem mamy dystrybucję materiałów i tutaj trzeba być konsekwentnym.